Bad News

miercuri, 1 februarie 2012

PEDELISTII FAC ZID IN JURUL LUI BASESCU


La Base vine-un PDL-ist
Cu spume-n dinti, tacut si trist
Si-i spune, cu un glas subitre:
"-A dat iar disperarea-n mine"

"-Dar ce-ai patit? "-intreaba Chiorul
"-Cum ce-am patit??? Sunt disperat!!!
Toti Pietarii-s de cacat!
Ca sunt basist m-au atacat
M-au umilit si m-au spurcat
Pula prin gura mi-au bagat
In Piata toti m-au invitat
Ca sa le spun, sezut pe vine
Ce inteleg prin "traiti bine".

"-Eh, si ce vrei de la mine?

" -Pai vreau si eu doua conserve
Si-as vrea sa-mi dai si bani de-un znitzel
Si niste bani de-o bere as vrea
Ca mi se strepezeste glanda
De cati si-o baga-n gura mea!!"

Uitandu-se la el cu jale,
Cu ochiul bun el lacrimand
Raspunde Chiorul cu furie
La coltul gurii spumegand:

"-Mai prostule!!! ce vrei tu dara???
Sa-ti dau conserve si cotlet???
-Pai sa-mi sugi pula mai otreapa!
Tu ma sustii, sau vrei banchet???
-Nu vezi ca tara-i in nevoie???
- Ca toti pe mine-au tabarat???
Cu banii platesc intelectualii
Sa scrie ca nu-s om urat!
Ba chiar frumos,deci chipes, mandru
ei scriu ca sunt-si le doresc
Lui Cartianu si lui Plesu
Ca-mi sunt in solda, sa-i platesc!
Caci tara e la anaghie
Si banii sunt putini, cum vezi
De cand mi-a dat blenoragie
turista de la "spatii verzi"!
-Am dat toti banii pe pastile
Si pe intelectuali rasati
sa scrie bine despre mine
si de cacat de deputati!
-De vrei sa ma sustii cu gura
Am sa ma sprijin eu in ea
Cat imi incape toata pula
Ca asta este plata ta!
-Esti un cretin ce mori de foame-
si tot ce stii sa constuiesti
e sa cersesti doua conserve
pentru ca scrii ca ma iubesti???
-Hai marsh d´aici, banii-s la Udrea!
Ea ii imparte, ca-i jartea!
Ii tine la chiloti,cu grija
si restul-sunt la mine sunt sub saltea!
-Asa ca pleaca-n pula mea
de PDL-ist prost fara scoala
sa nu cumva sa-ti dau si-o muie
daca cumva mi se mai scoala!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Agentia cu stiri de cacat despre imputitul BASESCU

COPY / PASTE MY BANNER




MyRoHOST - Shared Hosting , Reseller, Register domains

DA CLICK pe bannerul de mai sus, castigi 5$ LA INSCRIERE !



Vezi mai multe din Muzica, Videoclipuri pe 220.ro

PUBLICITATE