
Basescu i-o coace de mult lui Mitrea. Desi senatorul PSD a facut tot ce a putut in ultimul timp pentru a se "impaca" cu Basescu, acesta nu-l poate "uita" si nici "ierta", inca de cand era lider de sindicat! Bolnav psihic, nevrotic,coleric, alcoolic, ranchiunos, BASESCU vrea din nou sa dea doua lovituri, una de imagine si manipulare a populatiei,lansarea inca a unui fumigen pentru a uita de foamete si saracie dar si belirea unui pesedist de frunte si razbunarea personala pe Miron Mitrea.
Este adevarat ca Necolaiciuc a facut "ingineriile" financiare in perioada cand era Mitrea ministru al transporturilor plus ca Basescu mai "stie" cate ceva si de la Bucsaru, furnizorul lui Necolaiciuc care si-a primit insa banii tocmai la interventia "dezinteresata" a lui Basescu.
Nu mai e un secret pentru nimeni cum a ajuns Necolaiciuc sa aiba "painea si cutitul" in mana la CFR. Cel care l-a descoperit si la lansat a fost chiar Basescu, care l-a facut seful regionalei CFR Iasi pe vremea cand era el ministru. Apoi Boangiu Anca, (pe vremea aceea foarte "apropiata " de Basescu) devine ea ministru si il aduce pe Necolaiciuc la Bucuresti ca Director General al SNCFR.
Acesta incepe sa-si faca mana inca de pe vremea aceea vanzand sina de cale ferata noua la pret de fier vechi, vanzand vagoane si locomotive, multe prin intermediul firmei de fier vechi a fratilor BASESCU din Constanta.
In 2001 se schimba puterea si vine ministru Miron Mitrea care, asa cum si declara, "il mosteneste" pe Necolaiciuc director general si il pastreaza pe post.In 2003 ,dupa ce in presa a inceput sa apara unele din "ingineriile" lui Necolaiciuc, acesta este demis de Mitrea, dupa ce premierul Nastase ii spune" eu am demis trei ministri, demite-l si tu pe Necolaiciuc!"
In 2005 vine Basescu la putere si il numeste pe Dobre ministru la transporturi dar afacerea Necolaiciuc inca nu explodeaza. Deabia in 2006 apare scandalul, respectiv faptul ca Necolaiciuc a platit sume enorme pentru reparatiile si modernizarile de la complexul CFR Astoria-Snagov precum si pentru alte modernizari la diverse gari si regionale CFR. Interesant, toate aceste "modernizari" le-a facut DUMITRU BUCSARU, patronul firmei ART CONSTRUCT 92,un apropiat al lui Basescu. Acesta insa nu primise toti banii de la Min.Transporturilor deoarece DNA demarase deja o ancheta si blocase platile catre Bucsaru.Acesta face un memoriu la Presedentie in care solicita banii din contractul cu Necolaiciuc, memoriu pe care BASESCU pune urmatoarea rezolutie: "DL.MINITRU DOBRE, ROG ANALIZATI SI REZOLVARE LEGALA"
Memoriul ajunge la ministrul Dobre care "rezolva legal" problema si ii da banii lui Bucsaru, desi acesta inca nu livrase toate produsele contractate iar unele dintre ele nu erau corespunzatoare calitativ, ca sa nu mai vorbim de preturile de 100 - 1000 de ori mai mari decat pretul pietei.
Dar daca Basescu a cerut imperativ REZOLVAREA Dobre a REZOLVAT.
Ancheta DNA insa continua si Necolaiciuc simte ca se apropie "furtuna" ,de aceea, in 2006 pleaca in Austria .fara probleme, deoarece nu avea nici o interdictie.Cand procurorii DNA il cauta sa-l ancheteze se afla ca Necolaiciuc nu mai este in tara, se da un mandat international de arestare dar Necolaiciuc pleaca in SUA unde dispare pentru cativa ani buni.Desi are 4 dosare penale, cazul Necolaiciuc nu a fost niciodata judecat, deci acesta nu este inca condamnat si deabia acum, dupa extradare procurorii vor incerca sa scoata ceva din ce le-a mai ramas prin dosare, eventual si belirea lui MITREA.
Toata afacerea este din nou "O LUCRATURA " tip Basescu care profita de diverse infractiuni pentru a-si pedepsi dusmanii si pe cei pe care are el boala.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu